Opracowania zwarte

聽1.Adamczyk W. Media masowe w procesie budowania demokracji w Polsce (1989-19950)聽 UAM Pozna艅, 1999

2.Albin K. Reklama. Przekaz, odbi贸r, interpretacja聽 Wydawnictwo Naukowe聽PWN, Warszawa - Wroc艂aw, 2000

3. Andrzejewski P., Kope膰 K. Wyst膮pienia publiczne i profesjonalna聽korespondencja czyli trudna sztuka budowania wizerunku,聽Wydawnictwo Forum, Pozna艅, 2005
4.Antoszewski A., Herbut R. (red) Demokracje zachodnioeuropejskie. Analiza聽por贸wnawcza聽Wydawnictwo Uniwersytetu Wroc艂awskiego,聽Wroc艂aw 1997
5.Backer R., Marsza艂ek-Kawa J., Modrzy艅ska J. (red) Zrozumie膰 polityk臋.聽G艂贸wne problemy polityki wsp贸艂czesnej my艣li politycznej,聽Wydawnictwo A. Marsza艂ek, Toru艅 2004
6.Barbaro N. Doj艣膰 do g艂osu. Radykalnie praktyczny przewodnik po kampaniiwyborczej,聽Wydawnictwo Znak Krak贸w, 2005
7. Baruk A.I. Jak skutecznie oddzia艂ywa膰 na odbiorc贸w?聽Wydawnictwo Dom聽Organizatora, Toru艅, 2006
8.Barwise P., Hammond K. Media, w przek艂adzie M.Starzomskiej聽Wydawnictwo Pr贸szy艅ski i S-ka, Warszawa, 2000
9.Bauer Z., Chudzi艅ski E. Dziennikarstwo i 艣wiat medi贸w, Krak贸w Oficyna聽Cracovia 1996
10.Bia艂ecki K.P., Dorsz A., Januszkiewicz W. S艂ownik handlu zagranicznego,聽PWE Warszawa 1993
11.Blythe J. Komunikacja marketingowa,聽Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,聽Warszawa 2002
12.Bosley G.O. Campaigning to Win, Xlibris Corporation 1st Edition, 2000
13.Braud Ph. Rozkosze demokracji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa,聽1995
14.Burakowski K. Komunikowanie spo艂eczne, Akademia Obrony Narodowej,聽Instytut Nauk Humanistycznych, Warszawa 1998
15.Burgiel A. Wp艂ywy interpersonalne a racjonalno艣膰 zachowa艅 polskich聽konsument贸w, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,聽Katowice, 2005
16.Churchill G.A. Badania marketingowe, podstawy metodologiczne PWN聽Warszawa 2002
17.Cialdini R.B. Wywieranie wp艂ywu na ludzi. Teoria i praktyka, Gda艅skie聽Wydawnictwo Psychologiczne, Gda艅sk 2001
18.Cichosz M. (Auto) kreacja wizerunku polityka na przyk艂adzie wybor贸w聽prezydenckich w III RP Wydawnictwo Adam Marsza艂ek, Toru艅聽2003
19.Cwalina W., Falkowski A. Marketing polityczny perspektywa聽psychologiczna, Gda艅skie Wydawnictwo Psychologiczne,聽Gda艅sk 2005
20.Cwalina W. Telewizyjna reklama polityczna. Emocje i poznanie w聽kszta艂towaniu preferencji wyborczych, Towarzystwo Naukowe聽Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin, 2000
21.Czerwi艅ska E. Twarz膮 w twarz: komunikacja w kontaktach osobistych,聽Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2006
22.Dobek-Ostrowska B. (red) Kampania wyborcza: marketingowe aspekty聽komunikowania politycznego, Wydawnictwo Uniwersytetu聽Wroc艂awskiego, Wroc艂aw 2005
23.Dobek-Ostrowska B. (red) Media masowe w systemach demokratycznych.聽Teoretyczne problemy i praktyczny wymiar komunikowania聽politycznego, Dolno艣l膮ska Szko艂a Wy偶sza Edukacji聽Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, Wroc艂aw 2003
24.Dobek-Ostrowska B. Nauka o komunikowaniu-podstawowe orientacje聽teoretyczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Wroc艂awskiego聽Wroc艂aw 2001,
25.Dobek-Ostrowska B., Wiszniowski R. Teoria komunikowania publicznego i聽politycznego - wprowadzenie ASTRUM, Wroc艂aw 2001
26.Dobek-Ostrowska B. (red) Studia z teorii komunikowania masowego,聽Wydawnictwo Uniwersytetu Wroc艂awskiego, Wroc艂aw, 1999
27.Domachowski W. (red) Marketing warto艣ci spo艂ecznych, Wydawnictwo聽Naukowe UAM Wydzia艂 Nauk Spo艂ecznych, Pozna艅 2003
28.Evans D. Emocje. Naukowo o uczuciach, Pozna艅, 2002
29.Ferenc W., Mr贸wka R., Wilkos S. Komunikacja polityczna. Jak wygra膰聽wybory?, Wydawnictwo LTW , Warszawa 2004
30.Fiske J. Wprowadzenie do bada艅 nad komunikowaniem, Wydawnictwo聽ATRUM Wroc艂aw 1999
31.Furnham A. Body Language, Warszawa PETIT 1999
32.Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. Marketing. Punkt zwrotny聽nowoczesnej firmy?, PWE, Warszawa 1996
33.Golka M. (red) Bariery w komunikowaniu, Wydawnictwo Naukowe UAM聽Pozna艅 2000
34.G艂odowski W.聽 Komunikowanie interpersonalne, Warszawa 2001
35.Goban-Klas T. Media i komunikowanie masowe. Teoria i analizy prasy,聽radia, telewizji i Internetu, PWN, Krak贸w 2002
36.Goban-Klas T. Public relations - czyli promocja reputacji. Poj臋cia, definicje,聽uwarunkowania, Business Press Warszawa 1997
37.Gugnin A., Olko J. Marketing us艂ug i post臋powanie nabywc贸w, Ma艂opolska聽Szko艂a Handlowa, Tarnobrzeg 200
38.Gunning J.P.Zrozumie膰 demokracj臋 - wprowadzenie do teorii wyboru聽publicznego, Wy偶sza Szko艂a Bankowo艣ci, Finans贸w i Zarz膮dzania聽Warszawa 2001
39.Harrell G.D, Frazier G.L. Marketing: connecting with Customers, Prentice聽Hall, Upper Saddle River, New York 1998
40.Hogan K., Dziuban A. Psychologia perswazji: strategie i techniki wywierania聽wp艂ywu na ludzi, Agencja Wydawnicza J.Santorski &Co,聽Warszawa 2005
41.Ihnatowicz I. Cz艂owiek. Informacja. Spo艂ecze艅stwo, Warszawa 1989
42.Ignaczewski G. Specyfika marketingu politycznego w Polsce, Wydawnictwo聽A.Marsza艂ek, Toru艅 2005
43.Jab艂o艅ski A.W. Marketing polityczny w teorii i praktyce, Wydawnictwo聽Uniwersytetu Wroc艂aw 2002
44.Jab艂o艅ski A.W. ,Sobkowiak L. Marketing polityczny w teorii i praktyce,聽Wydawnictwo Uniwersytetu Wroc艂awskiego, Wroc艂aw 2002
45.Jakubowska U. Preferencje polityczne. Psychologiczne teorie i badania,Wydawnictwo Instytutu Psychologii PAN Warszawa 1999
46.Jasiecki K., Mol臋da-Zdziech M., Kurczewska U. Lobbing, Dom聽Wydawniczy ABC, Krak贸w 2000
47.Jezi艅ski M. Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III聽Rzeczpospolitej, Wydawnictwo Uniwersytetu Miko艂aja Kopernika,聽Toru艅, 2004
48.Jezi艅ski M. (red) Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego聽sukcesu, Dom Wydawniczy DUET, Toru艅 2005
49.Kaczmarek B.,聽 Markiewicz K. Komunikowanie si臋 we wsp贸艂czesnym聽艣wiecie, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Sk艂odowskiej,聽Lublin 2003
50.K臋dzior Z. (red) Marketing wsp贸艂czesne obszary badania i zastosowania,聽Katowice CbiE AE 2000
51.Kim W.Ch., Mauborgne R. Blue Ocean Strategy. How to Create Uncontested聽Market Space and聽 Make the Competition Irrelevant. Harvard聽Business School Press, Boston, Massachusetts, 2005
52.Knapp M.L., Hall J.A. Komunikacja niewerbalna w interakcjach聽mi臋dzyludzkich, ASTRUM, Wroc艂aw 2000
53.Kochan M. Slogany w reklamie i polityce, Wydawnictwo TRIO,聽Warszawa 2005
54.Kolczy艅ski M., Sztumski J. Marketing polityczny. Kszta艂towanie聽indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowa艅, 艢l膮sk聽sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe, Katowice 2000
55.Kolczy艅ski M., Sztumski J. Marketing polityczny. Kszta艂towanie聽indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowa艅, wydanie聽drugie poszerzone, 艢l膮sk sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe,聽Katowice 2003
56.Kotler Ph. Marketing, analiza, planowanie, wdra偶anie i kontrola, Gobethner i聽Ska, Warszawa, 1994
57.Kotler Ph. Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu, Dom聽wydawniczy REBIS, Pozna艅 2004
58.Koz艂owska A. Reklama. Socjotechnika oddzia艂ywania, Szko艂a G艂贸wna聽Handlowa Warszawa, 2001
59.Krzy偶anowska M. Marketing us艂ug organizacji niekomercyjnych,聽Wydawnictwo Wy偶szej Szko艂y Przedsi臋biorczo艣ci i Zarz膮dzania,聽Warszawa 2000/20001
60.Ku艣mierski S. Reklama jest sztuk膮, Druk Tur, sp. z o.o. Warszawa 1996
61.Levinson J.C. Marketing partyzancki, PWE, Warszawa, 1998
62.Lis T. Jak to si臋 robi w Ameryce, Wyd. Ksi膮偶kowe Tw贸j Styl sp. z o.o. Warszawa 2000
63.Mazur M. Marketing Polityczny, PWN 2002
64.Mazur Zb, Zieziula J. Marketing w administracji publicznej, Wy偶sza Szko艂a聽Biznesu, Nowy S膮cz 1999
65.Michalczyk S. Komunikowanie polityczne. Teoretyczne aspekty procesu,聽Wydawnictwo Naukowe ?艢l膮sk?, Katowice 2005
66.Mruk H.(red) Komunikowanie si臋 w biznesie, AE Pozna艅, 2002
67.Mruk H. (red) Komunikowanie si臋 w marketingu, PWE Warszawa 2004
68.Mruk H., Pilarczyk B. Marketing - nowo艣ci i trendy, Pozna艅 2001
69.Muszy艅ski J. Leksykon marketingu politycznego, Wydawnictwo Alta 2,聽Wroc艂aw 2001
70.Muszy艅ski J. Marketing polityczny, Wy偶sza Szko艂a Zarz膮dzania i聽Marketingu w Warszawie, 1999
71.Ob艂oj K. Mikroszk贸艂ka zarz膮dzanie, PWE Warszawa 1994
72.Ociepka B. (red) Kszta艂towanie wizerunku, Wydawnictwo Uniwersytetu聽Wroc艂awskiego, Wroc艂aw 2005
73.Paradowski R., Za艂臋ckiP. (red) Kulturowe instrumentarium panowania, Wyd.聽A.Marsza艂ek, Toru艅, 2002
74.Pawe艂czy P. Socjotechniczne aspekty gry politycznej, Pozna艅 2000
75.Pawe艂czyk P., Piontek D. Socjotechnika w komunikowaniu politycznym,聽Wyd. Naukowe Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa聽UAM Pozna艅 1999
76.Payne A. Marketing us艂ug, PWE Warszawa 1996
77.Pietra艣 J.Z. Decydowanie polityczne, PWN Warszawa 1998
78.Piontek D. (red) W kr臋gu medi贸w polityki, Wyd.Naukowe INPiD UAM聽Pozna艅 2003
79.Pontuso J.F.Czy badania opinii publicznej zagra偶aj膮 demokracji?, Zeszyty聽Prasoznawcze 1994, 3 - 4
80.Potwora W., Duczmal M. Marketing - strategie i struktury, PAN Opole 2001
81.Pratkanis A., Aronson E. Wiek propagandy. U偶ywanie i nadu偶ywanie聽perswazji na co dzie艅, Wydawnictwo Naukowe PWN,聽Warszawa聽 2005
82.Prymon M. Strategia marketingowa, Akademia Ekonomiczna Wroc艂aw 1989
83.Rebel G. w t艂umaczeniu M.艢nieci艅skiego Naturalna mowa cia艂a w聽socjotechnicznych metodach osi膮gania celu, ASTRUM聽Wroc艂aw 1999
84.Regulska J.Grochem o 艣cian臋, Wydawnictwo Samorz膮dowe FRDL聽Warszawa 1995
85.Rittel St.J. Komunikacja Polityczna. Dyskurs polityczny. J臋zyk w przestrzeni聽politycznej, Wyd.Akademii 艢wi臋tokrzyskiej, Kielce 2003
86.Ruci艅ska D. Marketing - transformacja znaczeniowa poj臋cia, Koszalin 1999
87.Rudnicki L. Zachowania rynkowe nabywc贸w. Mechanizmy i聽uwarunkowania. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w聽Krakowie, Krak贸w 2004
88.Rydel M. Komunikacja marketingowa, O艣rodek Doradztwa i Doskonalenia聽Kadr Sp. z o.o. Gda艅sk, 2001
89.Sargeant A. Marketing w organizacjach non profit, Oficyna Wydawnicza聽Krak贸w 2004
90.Sartori G. Teoria demokracji, Warszawa 1994
91.Shively W.Ph. Sztuka prowadzenia bada艅 politycznych, Zysk i S-ka聽Wydawnictwo Pozna艅 2001
92.St臋pi艅ska A. Marketingowe strategie wyborcze. Wybory prezydenckie w聽Polsce 1990-2000, Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM,聽Pozna艅 2004
93.Sztucki T. Promocja, sztuka pozyskiwania nabywc贸w, Agencja Wydawnicza聽Placet, Warszawa 1995
94.Sztumski J. Marketing polityczny a postawy i zachowania wyborcze聽spo艂ecze艅stwa polskiego, P艂ock 2002
95.Szymoniuk B. (red) Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody,聽Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006
96.Taffinder P. The Leadership Crash Course. How to Create Personal聽Leadership Value 2nd Edition, Kogan Page, London and聽Philadelphia 2006
97.Trysi艅ska M. ?Jak politycy komunikuj膮 si臋 ze swoimi wyborcami? Analiza聽j臋zyka polityk贸w na przyk艂adzie rozm贸w prowadzonych w聽telewizji polskiej oraz internecie? Elipsa, Warszawa 2004
98.Trzeciak S. Jak wygra膰 wybory samorz膮dowe? Zachodnie Centrum聽Organizacji, Zielona G贸ra 2002
99.Wachowiak A. Komunikacja spo艂eczna i negocjacje w biznesie, Wy偶sza聽Szko艂a Zawodowa Handlu i Rachunkowo艣ci, Pozna艅 2001
100.Walczak- Duraj D. (red) Marketing polityczny a podstawy i zachowania聽wyborcze spo艂ecze艅stwa polskiego, Wydawnictwo Naukowe聽Novum sp. z o.o., P艂ock 2002
101.Wallas T. (red) Od totalitaryzmu do demokracji. Wybrane problemy okresu聽przemian, Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM Pozna艅 2003
102.Wilkos S., Ferenc W. Kampania wyborcza: strategia - taktyka -聽komunikacja, Wydawnictwo Sejmowe, Warszawa 2001
103.Wiszniowski R. Teoria komunikowania publicznego i politycznego,聽ASTRUM, Wroc艂aw 2001
104.Wiszniowski R. Marketing polityczny. Koncepcje teoretyczne i praktyka w :Studia z teorii polityki, Wroc艂aw 1998
105.Wiszniowski R. Marketing wyborczy. Studium kampanii wyborczych w聽systemach prezydenckich i semiprezydenckich, PWN聽Wroc艂aw 2000
106.Wo艂owik W. J臋zyk cia艂a w biznesie, polityce i 偶yciu publicznym,聽Wydawnictwo Profesjonalnej Szko艂y Biznesu Krak贸w 1998
107.Woszczyk B. Lobbing w Unii Europejskiej,聽Dom Wydawniczy Duet聽Toru艅 2004
108.W贸jcik K. Public relations od A do Z, tom I-II Warszawa 1997
109.Wr贸bel S. (red), Wydawnictwo Wy偶szej Szko艂y Ekonomiczno-聽Humanistycznej Bielsko-Bia艂a 2003
110.呕ukowski A. Systemy wyborcze - wprowadzenie, Wy偶sza Szko艂a聽Pedagogiczna, Olsztyn 1999